کاربران عزیز نظر شما در مورد این وبلاگ چیه؟

آمار مطالب

کل مطالب : 80
کل نظرات : 19

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 153
باردید دیروز : 137
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 599
بازدید سال : 3793
بازدید کلی : 35429

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای دره بادام و آدرس darebadam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مازیار شیراوند
تاریخ :
نظرات

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی ظهر پنج شنبه 30مرداد 1393با حضور معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و جمعی از مسئولین و هنرمندان لرستان مدیر کل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد.

در این مراسم از زحمات و اقدامات حجت الاسلام علی اسماعیلیان مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش، همچنین در این مراسم حجت الاسلام حمید رضا حنان به عنوان مدیر کل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد.

من هم به نوبه خودم این انتصاب رو به همه  مردم  غیور  چگنی تبریک عرض میکنم.و برای ان عزیز از خداوند بزرگ ارزوی موفقیت روز افزون را خواستاریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 2161
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


به وبلاگ من خوش امدید من مازیار شیراوند دانشجوی رشته it محل سکونت روستای دره بادام متولد 1369 09335398385 maziar20169@gmail.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود